Veelgestelde Vragen

 

Veelgestelde Vragen

Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Over onze artikelen:

  • Zijn de apparaten origineel?
    Ja, alle producten die worden verkocht zijn origineel, oftewel geen imitatie of namaak.
  • Wat is refurbished?
    Refurbished betekent gereviseerd. Alle producten worden volledig nagekeken op meer dan 50 vitale punten.
    Alle onderdelen zijn origineel van de oorspronkelijke fabrikant zodat het toestel technisch weer 100% in orde is.

  • Waarom een refurbished product in plaats van nieuw?
    Een groot voordeel van een refurbished product is dat deze aanzienlijk goedkoper is dan een nieuw product.
    Een prijsvoordeel voor u als klant, terwijl u een zo goed als nieuw product ontvangt. 
    Daarnaast spaart u met een refurbished toestel het milieu.

  • Verkopen jullie originele artikelen?
    Al onze artikelen zijn origineel, tenzij anders aangegeven.

  • Wat is het verschil tussen de productcondities ‘zichtbaar gebruikt’, ‘In nette staat” en ‘zo goed als nieuw’?
    Wij maken onderscheid in de productcondities om u als klant een keuze te laten maken in de cosmetische staat van het product. Voor meer informatie zie productcondities. 

 

Garantie en reparatie:

  • Wat is de garantietermijn van refurbished producten ?
    Op al onze artikelen zit 12 maanden garantie, tenzij anders aangegeven.

  • Mijn product is gevallen. Heb ik recht op reparatie?
    Schade die is ontstaan door onjuist gebruik valt niet onder de garantie.
    Natuurlijk staan wij wel voor u klaar om u weer bereikbaar te maken!
    U kunt contact met ons opnemen via de klantenservice.

  • De telefoon geeft problemen, hoe los ik dit op?
    Bij problemen staan wij klaar om u te helpen.
    U kunt via onze pagina klantenservice uw probleem kenbaar maken.
    Eén van onze specialisten neemt contact met u op.

 

Betalen en Verzenden:

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Wij verzenden gratis naar Nederland en België bij een orderbedrag vanaf €75,-.
    De verzendkosten van een pakket binnen Nederland bedragen €4,95.
    Verzending naar België bedraagt €11,75. Kleinere artikelen worden verzonden voor een tarief van €2,95.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Wij proberen binnen 24 uur te leveren. Dit is echter afhankelijk van beschikbaarheid van het product.

  • Op welke manieren kan ik betalen?
    We bieden de meest gebruikelijke betaalmethodes, waaronder Ideal, Creditcard (Mastercard), en Bankcontact/MisterCash.

  • Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
    Jazeker, u kunt dit in het bestelproces invullen.

  • Is telefonisch bestellen mogelijk?
    U kunt telefonisch uw bestelling doorgeven. Onze medewerkers staan op werkdagen graag voor u klaar.